reklama

Spolupráce plážových volejbalistek se značkou Gamrbinus odstartovala s představením letošní novinky Šavnatý grep, která doplnila loňskou variantu Limetka & Bezinka a Řízný citrón. Spolupráce s Kiki a Maki bude věnována speciální microsite a další navazující aktivity na Facebooku, nápoje budou také propagovány formou promotion na vybraných festivalech a akcích. První "ochutnávka" se objevila na internetu tento týden. Obě plážové volejbalistky se objevily na speciálním "Gambrinus channelu" na Youtube, v němž slibují, že každý měsíc představí nové video, v němž se podělí s diváky o to, co dělají a jak se jim daří.

Rovněž Budějovický Budvar odhalil, že jím avízovaná novinka bude ze segmentu ovocných piv tzv. beermixů. Na apríla se na trhu objeví pivo s názvem „PardáOVO bezové“. Pivovar očekává v letošním roce objem prodeje přes 10 tisíc hektolitrů. Protože má oslovit muže i ženy, zní jeho slogan „Vyladili jsme ho tak, aby nás bavil oba“. Zaváděcí kampaň od agentury Kaspen/Jung von Matt odstartuje rovněž začátkem dubna. Jejími tvářemi budou Sandra Siebenstichová a Roman Španiller – oba se zapojili do ladění nového produktu v říjnu 2012 a Španiller je navíc původním členem „Pardálovy party“, která pomáhala vytvořit světlý výčepní Pardál (v roce 2006) a ležák Pardál Echt (v roce 2009). Kampaň zahrnuje celorepublikovou venkovní reklamu, televizní a rozhlasové spoty, tiskovou inzerci, on-line reklamu (včetně aktivit na Facebooku a na Youtube) a ochutnávkové akce.