reklama
reklama
26. 10. 2012 | poslední aktualizace: 26. 10. 2012  20:08

PR Klub mění design časopisu PR Life

Sdružení PR Klub, které v Česku mj. zastřešuje známou soutěž firemních periodik Zlatý středník, kompletně změnilo ve spolupráci s vydavatelstvím Boomerang Publishing vzhled elektronického měsíčníku PR Life. Podle Kateřiny Borovanské, předsedkyně PR Klubu, je nový profesionální vzhled časopisu jenom začátek. V průběhu dalších měsíců by měl časopis projít i změnou obsahu. Časopis by se měl stát praktičtější příručkou pro lidi z oboru a odrážet to, co se v něm děje nejen v Česku, ale také v zahraničí. Na první titulce nového vydání je zobrazena Kateřina Borovanská s Martinem Vymětalem, business a marketing directorem Boomerangu.

 

PR Klub

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autoři: Monika Bláhová
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.

Galerie nápadů

Jak lákají návštěvníky tattoo veletrhy? Nabízejí zombie i mořské panny

Cape Tattoo Expo

Co může být více kreativní než tetování, které na lidské kůži vydrží až do smrti. To je deviza, na které staví tetovací veletrhy po...

reklama
reklama