reklama
reklama
26. 10. 2012 | poslední aktualizace: 26. 10. 2012  20:08

PR Klub mění design časopisu PR Life

Sdružení PR Klub, které v Česku mj. zastřešuje známou soutěž firemních periodik Zlatý středník, kompletně změnilo ve spolupráci s vydavatelstvím Boomerang Publishing vzhled elektronického měsíčníku PR Life. Podle Kateřiny Borovanské, předsedkyně PR Klubu, je nový profesionální vzhled časopisu jenom začátek. V průběhu dalších měsíců by měl časopis projít i změnou obsahu. Časopis by se měl stát praktičtější příručkou pro lidi z oboru a odrážet to, co se v něm děje nejen v Česku, ale také v zahraničí. Na první titulce nového vydání je zobrazena Kateřina Borovanská s Martinem Vymětalem, business a marketing directorem Boomerangu.

 

PR Klub

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autoři: Monika Bláhová
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.

Právě on air

 Igor Paleta

Proč tahle reklama nikdy nevyhraje v Cannes?

Není v ničem nová. Nepoužívá nové technologie. Nový vizuální styl. Nový kreativní pohled. Nový insight. Nic z toho, co v Cannes boduje.

Chytrá Horákyně

 Jakub Horák

Babišova ozvěna

Kdo by neměl rád ozvěnu. Cokoliv řeknete, zopakuje po vás. Takovou ozvěnu má teď i Andrej Babiš v podobě serveru Echo24. Ovšem toto...

reklama
reklama