reklama
reklama
14. 9. 2012 | poslední aktualizace: 10. 9. 2012  14:24

Časopis Bydlení čeká proměna

Magazín o bydlení přešel v září tohoto roku z vydavatelství Bauer Media pod křídla společnosti Business Media CZ a vydavatelství s ním má velké plány.
tyk
Petr Tschakert a
Petr Tschakert a
foto:
reklama

Business Media CZ se tak bude ještě více specializovat na tituly o bydlení - v portfoliu má už například tituly Moderní byt či Můj dům, Svět kuchyní, Svět koupelen aj.


Relaunch proběhne pod taktovkou publishera skupiny interiérových magazínů a zároveň dlouholetého šéfredaktora titulu Moderní byt - Petra Tschakerta. „Jde o titul, který v našem portfoliu chyběl, Bydlení je mainstreamový časopis, který nám pomůže oslovit středně bonitní cílovou skupinu čtenářů. Titul Moderní byt budeme i nadále profilovat jako high-endový - pro velmi bonitní čtenáře,“ sdělil Tschakert.

Vydavatelství si v poslední době nechalo udělat několik kvalitativních výzkumů pomocí focus groups, aby zjistilo jaký má titul potenciál a jestli je naplňován. „Díky závazku k předplatitelskému kmenu, který přebíráme, relaunch úplně neotřese základy titulu,“ říká Tschakert. Změnou projde grafika, která má být přehlednější a jasnější.


Dojde i k obsahové změně - z výzkumů například vyplynulo, že rubriku věnovanou vaření čtenáři v titulu neočekávají, a proto ji v budoucnu nahradí jiné rubriky. „V ČR na ni čtenář není připraven a jako přidanou hodnotu ji necítí,“ sdělil Tschakert. Cenu časopisu vydavatelství nyní měnit nebude. Chystá ale speciální inzertní balíček zaměřený na bydlení.

Autoři: tyk
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.

Galerie nápadů

PPF vydala výroční zprávu. Kellnera s kitem vystřídal polaroidový retroportrét

Výroční zprávy PPF nabízí jednu z mála příležitostí vidět, jak vypadá nejbohatší Čech Petr Kellner.

Vydání výroční zprávy největší české investiční skupiny PPF je každý rok událostí. V Kellnerově firmě to dobře vědí a ve své podstatě...

reklama
reklama