reklama
reklama
14. 9. 2012 | poslední aktualizace: 10. 9. 2012  14:24

Časopis Bydlení čeká proměna

Magazín o bydlení přešel v září tohoto roku z vydavatelství Bauer Media pod křídla společnosti Business Media CZ a vydavatelství s ním má velké plány.
tyk
Petr Tschakert a
Petr Tschakert a
foto:

Business Media CZ se tak bude ještě více specializovat na tituly o bydlení - v portfoliu má už například tituly Moderní byt či Můj dům, Svět kuchyní, Svět koupelen aj.


Relaunch proběhne pod taktovkou publishera skupiny interiérových magazínů a zároveň dlouholetého šéfredaktora titulu Moderní byt - Petra Tschakerta. „Jde o titul, který v našem portfoliu chyběl, Bydlení je mainstreamový časopis, který nám pomůže oslovit středně bonitní cílovou skupinu čtenářů. Titul Moderní byt budeme i nadále profilovat jako high-endový - pro velmi bonitní čtenáře,“ sdělil Tschakert.

Vydavatelství si v poslední době nechalo udělat několik kvalitativních výzkumů pomocí focus groups, aby zjistilo jaký má titul potenciál a jestli je naplňován. „Díky závazku k předplatitelskému kmenu, který přebíráme, relaunch úplně neotřese základy titulu,“ říká Tschakert. Změnou projde grafika, která má být přehlednější a jasnější.


Dojde i k obsahové změně - z výzkumů například vyplynulo, že rubriku věnovanou vaření čtenáři v titulu neočekávají, a proto ji v budoucnu nahradí jiné rubriky. „V ČR na ni čtenář není připraven a jako přidanou hodnotu ji necítí,“ sdělil Tschakert. Cenu časopisu vydavatelství nyní měnit nebude. Chystá ale speciální inzertní balíček zaměřený na bydlení.

Autoři: tyk
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.

Galerie nápadů

Jak lákají návštěvníky tattoo veletrhy? Nabízejí zombie i mořské panny

Cape Tattoo Expo

Co může být více kreativní než tetování, které na lidské kůži vydrží až do smrti. To je deviza, na které staví tetovací veletrhy po...

reklama
reklama