reklama

Business Media CZ se tak bude ještě více specializovat na tituly o bydlení - v portfoliu má už například tituly Moderní byt či Můj dům, Svět kuchyní, Svět koupelen aj.


Relaunch proběhne pod taktovkou publishera skupiny interiérových magazínů a zároveň dlouholetého šéfredaktora titulu Moderní byt - Petra Tschakerta. „Jde o titul, který v našem portfoliu chyběl, Bydlení je mainstreamový časopis, který nám pomůže oslovit středně bonitní cílovou skupinu čtenářů. Titul Moderní byt budeme i nadále profilovat jako high-endový - pro velmi bonitní čtenáře,“ sdělil Tschakert.

Vydavatelství si v poslední době nechalo udělat několik kvalitativních výzkumů pomocí focus groups, aby zjistilo jaký má titul potenciál a jestli je naplňován. „Díky závazku k předplatitelskému kmenu, který přebíráme, relaunch úplně neotřese základy titulu,“ říká Tschakert. Změnou projde grafika, která má být přehlednější a jasnější.


Dojde i k obsahové změně - z výzkumů například vyplynulo, že rubriku věnovanou vaření čtenáři v titulu neočekávají, a proto ji v budoucnu nahradí jiné rubriky. „V ČR na ni čtenář není připraven a jako přidanou hodnotu ji necítí,“ sdělil Tschakert. Cenu časopisu vydavatelství nyní měnit nebude. Chystá ale speciální inzertní balíček zaměřený na bydlení.