reklama
reklama
12. 1. 2012 | poslední aktualizace: 12. 1. 2012  13:38

Vyhlášen další ročník Duhového paprsku

Pokud jste vloni vyrobili nebo navrhli zajímavou reklamní práci, nezapomeňte ji přihlásit do soutěže o nejlepší signmakingovou realizaci za rok 2011.

reklama

Všechny přihlášené práce budou vizuálně představeny odborné veřejnosti na veletrhu Reklama-Polygraf 2012. Vyhlášení výsledků soutěže proběhne v rámci doprovodného programu akce. Vítězné práce kromě ocenění budu dále prezentovány v odborných periodikách.

Soutěžící se přihlásí tak, že zašlou na adresu pořadatele, společnosti M.I.P. Group, do uzávěrky soutěže, která je stanovena na 3. 2. 2012, kvalitní barevné fotografie objektů nebo prací vyrobených nebo použitých v roce 2011 včetně podrobného popisu, ve kterém vysvětlí, v čem je práce tak jedinečná.

Veškeré informace o podmínkách soutěže včetně přihlášky naleznete na www.reklama-fair.cz/cz/souteze, případně na stránkách generálního partnera Sdružení dodavatelů pro signmaking ČR www.sign-sdruzeni.cz. Soutěž je otevřená výrobcům reklamy, reklamním agenturám i zadavatelům.

Autoři: Václav Loubek
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.

Galerie nápadů

PPF vydala výroční zprávu. Kellnera s kitem vystřídal polaroidový retroportrét

Výroční zprávy PPF nabízí jednu z mála příležitostí vidět, jak vypadá nejbohatší Čech Petr Kellner.

Vydání výroční zprávy největší české investiční skupiny PPF je každý rok událostí. V Kellnerově firmě to dobře vědí a ve své podstatě...

reklama
reklama