Menší firmy si najímají Pavla Kotyzu, aby nosil jejich tričko a doporučoval jejich nabídky. Jeho služby už vyzkoušelo pár digitální agentur, ale také e-shop s ponožkami nebo výrobce stavebnic pro děti. Bývalý manažer Mediatelu zkouší v Česku prosadit projekt nosimvasetriko.cz, který funguje v USA pod značkou iwearyourshirt.com. Každý den se Kotyza objeví v tričku jedné firmy – ideálně začínající – a bude pro ní pod svým jménem vytvářet obsah hlavně pro sociální sítě.

reklama

Zároveň tak chce student marketingové komunikace v pátém ročníku na Univerzitě Tomáše Bati pro diplomovou práci zkoumat „efektivní komunikace s vybranými cílovými skupinami“. Cílem projektu je ověřit, zda mají menší firmy zájem o netradiční formu propagace a kolik jsou za ni schopné zaplatit. Cena totiž s každým dnem roste o deset korun. Začala 1. ledna na deseti korunách a každý den se o deset zvyšuje. Jeden zadavatel si přitom může rezervovat maximálně dva dny v měsíci. Pavel Kotyza si domény zaregistroval již před dvěma lety, kdy s tímto modelem přišel Jason Sadler v USA. S nápadem využít trička ho v Česku předběhl Erik Meldík, kterému podobná, v jeho případě krátkodobá akce, zaplatila výlet do Austrálie.

14.ledna má Pavel Kotyza nosit tričko Marketing&Media.

kotyza