reklama

Jak dnes informoval M&M, skutečným autorem "hrdiny ulic" SuperVáclava je agentura Loosers. S netradičním řešením vyhrála v létě tendr společnosti Active24 na komunikaci nového produktu Superstránka. Na otázky odpovídali Iva Bízová, ředitelka Loosers, a František Grunt, manažer marketingu Active 24 (oba na snímku se SuperVáclavem).

M&M: Co jste chtěli dokázat kontroverzní kampaní SuperVáclav?

Chtěli jsme lidi inspirovat a přesvědčit, že pokud mají dobrý projekt, jdou si za ním a využívají k jeho realizaci a propagaci správné nástroje, tak se mohou na intenetu velmi rychle zviditelnit. Cílem bylo oslovit širokou veřejnost s možností založit si vlastní stránku, která slučuje všechny informace a také komunikační kanály, které člověk či firma na internetu využívá. To nabízí naše nová Superstránka. Na začátku využíval SuperVáclav sociální sítě, pak je ale agregoval na Superstránce, což výrazně zvedlo indexaci a zásadně pomohlo jeho další propagaci.

M&M: První část kampaně jste ukončili, co přijde nyní, když jste odhalili, co za celým projektem stojí?

Nyní přechází virál do brandované části. V kampani používáme slogan "Kde SuperVáclavův příběh končí, ten Vᚠzačíná". Využijeme přitom spíše klasická online a offline média a PR. Active 24 spolu se startem kampaně spuští soutěž o nejzajímavější projekt, který pomůže zrealizovat.

M&M: Takže něco podobného, jako nedávno Pepsi. Co přesně chcete podpořit?

Zadání je volné, téma projektu by se je ale mělo vztahovat k internetu a pozitivně ovlivnit dění v Česku. Vítěz souteže získá grant, resp. podporu v hodnotě 100 tisíc. Je to otevřené. Buď někdo bude chtít být druhým SuperVáclavem, nebo bude chtít založit třeba internetovou kavárnu na vesnici. My a Superstránka mu v tom pomůžeme.

M&M: Koho jste chtěli kampaní oslovit a jak jste spokojení s jejím dopadem? 

Čekali jsme původně zhruba poloviční zásah. Nepočítáme-li reportáže různých online tv stanic, videa SuperVáclava mají zhruba dva miliony shlédnutí a na sociálních siích má okolo 30 tisíc příznivců. Nabídka Superstránky má oslovit soukromé osoby, ale také živnostníky, kluby a spolky a usnadnit jim založení stránek. Cílíme i na lidi, kteří nejsou tak zdatní v zacházení s počítačem a internetem. 

M&M: Měsíc je hodně dlouho na to, aby se zadavatel kampaně úspěšně skrýval. Proč tak dlouho?

Dá se říct, že takovou kampaň jsme si mohli dovolit kvůli tomu, jakou povahu má produkt Superstránka a co lidem umožňuje. Kampaň byla původně připravená na kratší dobu, nicméně v závěru se prodloužila poté, co SuperVáclav dostal pozvánku do talkshow Jan Krause. Pozvání bohužel padlo poté, co se objevily spekulace o spojení s kamerami GoPro. 

vaclav3