Minulý čtvrtek se v Praze konalo české předkolo mezinárodní soutěže kreativců do 29 let s názvem Young Lions. Klání, ve kterém je třeba do 24 hodin zrealizovat zadaný brief, se zúčastnilo 16 dvoučlenných týmů z celkem 10 agentur. Nejlepším v kategorii tisk bylo duo Jaroslav Stehlík a Martin Vácha z agentury Liv Ducci, která jako vítěz téže kategorie do Cannes zamířila již loni. Zatímco mezi printovou reklamou našla porota ve složení Jiří Janoušek (AKA), Jiří Mikeš (adman, VŠE), Monika Mašínová (Dawson Production), Ladislav Kopecký (FSV UK) a Georg Hodek (Isifa) jednoznačného vítěze, v kategorii televize nebylo první místo uděleno. Po dlouhé debatě porotců zůstávají ve hře o cestu do Cannes dvě druhá místa, konkrétně práce týmů agentur JWT (Marie Čtveráková a Lenka Kolářová) a Comtech (Pavel Charouzd a Lucie Waldmannová). Další postup je nyní konzultován s pořadateli festivalu Cannes Lions, na němž se vítězové obou kategorií pokusí v obdobné soutěži obstát v konkurenci mladých kreativců z celého světa.

01obr_zidle.jpg

vítězná práce. Úkolem kreativců v kategorii print bylo vytvořit kampaň pro Konto Bariéry.