Příběh značky v příloze HN Friedrich Wilhelm Raiffeisen kdysi cílil především na řemeslníky a farmáře. Firemní klientela je pro Raiffeisenbank nejdůležitější i dnes.... 13. 12. 2013 ▪ 1 min. čtení
Banka, která vsadila na podnikatele Pocházel z farmářské rodiny, a ačkoliv se sám vrhl na starostování ve třech německých městech, nedobré životní podmínky zemědělců a drobných... 12. 12. 2013 ▪ 4 min. čtení
Začínala se dvěma pobočkami, nyní je pátá největší v Česku Raiffeisen je skupinou několika na sobě nezávislých firem. po 20 letech fungování v Česku má banka v zemi 123 poboček 12. 12. 2013 ▪ 5 min. čtení
Mario Drosc: Pověst banky pro podnikatele jsme si vybudovali v posledních letech. Chci ji ještě posílit Pátá největší banka na českém trhu Raiffeisenbank se sítí 120 poboček se musí podle slov svého šéfa Maria Drosce orientovat na skutečně... 12. 12. 2013 ▪ 6 min. čtení
Evropský nadprůměr v privátním bankovnictví Na český trh vstoupila skupina Raiffeisen před dvaceti lety. Za tu dobu se vyšvihla do pozice jedné z největších a nejvýznamnějších bank u nás.... 12. 12. 2013 ▪ 3 min. čtení
Fincentrum je klientem Raiffeisenbank už deset let, jeho šéf ještě o pět let déle Věrnost klientů je měřítkem kvality, to platí u služeb obecně. Je-li dlouhodobým klientem banky přední finančněporadenská firma, která navíc... 12. 12. 2013 ▪ 6 min. čtení
Raiffeisen: banka pro prémiové klienty, spořitelna pro bydlení Zaměřeno na prémiové klienty. V posledním roce banka prošla výraznou produktovou obměnou, která zohledňuje její orientaci na lidi s vyššími... 12. 12. 2013 ▪ 2 min. čtení
Jan Jeníček: Státní příspěvek už netáhne V České republice má dnes stavební spoření uzavřeno přes 4 miliony lidí. Počet smluv ale dlouhodobě klesá - před deseti lety měly stavební... 12. 12. 2013 ▪ 6 min. čtení
Jak se vyvíjelo stavební spoření v Česku Historie stavebního spoření v České republice se začala psát 1. dubna v roce 1993. Tehdy byl schválen zákon, který existenci stavebních... 12. 12. 2013 ▪ 4 min. čtení
Na leasing dům, letadlo a třeba i vlak Před patnácti lety se Daniel Hama ocitl na rozcestí: společnost, kterou hned po revoluci ještě se svými společníky rozjel, kvůli špatnému... 12. 12. 2013 ▪ 6 min. čtení
Logo, které má silný příběh, ale nerado mění své barvy a tvary Hlavní vizuální rozpoznávací element skupiny Raiffeisen je nepopiratelně její logo. Tato významná část korporátní identity vychází z takzvaného... 12. 12. 2013 ▪ 4 min. čtení
Uniqa pojišťovna - příběh sehraného týmu Celkový výsledek pojišťovny Uniqa za tři čtvrtiny roku 2013 je v meziročním srovnání lepší o 5,3 procenta 12. 12. 2013 ▪ 6 min. čtení
Nemluvte o nápadu, testujte jej V Česku napsali o designu služeb Adam Hazdra a Kateřina Jiřinová knihu Skvělé služby a velkou inspirací jim byl jiný autor, pedagog na rakouské... 4. 12. 2013 ▪ 4 min. čtení
Anketa: Jaké nástroje používáte, aby si zákazník produkt či službu spojil s vaší konkrétní značkou? Tomáš Macků, ředitel výzkumu a komunikace Ipsosu Klademe důraz na implementaci výstupů z výzkumů a zejména na doporučení, která prokážou... 4. 12. 2013 ▪ 3 min. čtení
S dekorační zlatou mříží uspěla firma Sipral i u Louise Vuittona v Paříži Největší průlom pro českého dodavatele lehkých obvodových plášťů budov představovala v roce 2004 zakázka na dekorační pozlacenou mříž do... 4. 12. 2013 ▪ 6 min. čtení
Hotely v přírodě, sportoviště, akvapark Dobrý design služeb přitahuje zákazníky i na místa, kde by je ještě nedávno nikdo nečekal. 4. 12. 2013 ▪ 3 min. čtení
Zákazníci si musí uvědomit, že si nemají nechat vše líbit O designu uvažujeme nejčastěji v souvislosti s auty, nábytkem, elektronikou a dalšími věcmi denní potřeby. Skvělý design dokáže svou estetickou... 4. 12. 2013 ▪ 4 min. čtení
Interiéry, které umějí přilákat Čtyři firmy, čtyřikrát osobitý design. Vzhled umí naVOdit příjemný pocit a touhu vrátit se. 4. 12. 2013 ▪ 2 min. čtení
Prodejny Škoda budou stejné v Česku i v Číně Zákazník, který si půjde koupit škodovku v Česku, Číně nebo Austrálii, projde v každém showroomu nejdřív výrazným zeleným portálem. Stejný... 4. 12. 2013 ▪ 6 min. čtení
Kam míří design služeb? Jeho potřeba roste! Design služeb může být kompasem, díky kterému firmy v dnešní komplikované tržní situaci dovedou optimalizovat svoji nabídku služeb a tím... 4. 12. 2013 ▪ 3 min. čtení