reklama
reklama
1. 6. 2006 | poslední aktualizace: 1. 6. 2006  15:36

Na Internetu vedou Ford, Audi a Škoda Auto

Nejlepší webové stránky z dvaceti vybraných automobilek působících na českém trhu mají společnosti Ford, Audi a Škoda Auto.

Nejlepší webové stránky z dvaceti vybraných automobilek působících na českém trhu mají společnosti Ford, Audi a Škoda Auto. Vyplývá to ze studie, kterou vypracovalo poradenské a konzultační centrum Dobrý web. Mezi hlavní přednosti internetových prezentací automobilek patří především profesionálně zpracované konfigurátory osobních automobilů, obsahová bohatost či přehledná informační architektura.
Ve své studii analyzoval Dobrý web dvacet internetových prezentací automobilek působících na trhu osobních automobilů v České republice. Studie například odhalila skutečnost, že základní kontaktní údaje nejbližších dealerů a servisních míst návštěvník snadno najde pouze u pětiny webů. Naopak třetina automobilek má v tomto směru výrazné nedostatky.
Studie hodnotila především to, zda mohou návštěvníci rychle a snadno najít informace, které hledají. Důraz byl kladen na prezentaci informací o nabízených modelech vozů včetně řešení konfigurátoru vozidel, na obsahovou stránku webů, na využití potenciálu internetového marketingu a na viditelnost v internetových vyhledávačích. Nechybí ovšem ani zhodnocení přístupnosti webových stránek nebo ověření, zda jsou webové stránky dostatečně propojeny s dalšími komunikačními kanály.
„Je například překvapující, jak automobilky nedostatečně využívají potenciálu konfigurátorů nového vozu. Konfigurátor umožňuje, aby návštěvník získal dokonalou představu o možnostech vozidla, poznal varianty jeho dalšího vybavení a rychle získal základní představu o finanční náročnosti případné koupě. Přesto konfigurátor nalezneme pouze na jedenácti ze zkoumaných webů, přičemž pět z nich vykazuje závažné nedostatky především v navigaci nebo celkové přehlednosti,“ komentuje výsledky studie Luboš Plotěný, analytik Dobrého webu.

-red-

Autoři:
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.

Právě on air

 Igor Paleta

Proč tahle reklama nikdy nevyhraje v Cannes?

Není v ničem nová. Nepoužívá nové technologie. Nový vizuální styl. Nový kreativní pohled. Nový insight. Nic z toho, co v Cannes boduje.

Chytrá Horákyně

 Jakub Horák

Babišova ozvěna

Kdo by neměl rád ozvěnu. Cokoliv řeknete, zopakuje po vás. Takovou ozvěnu má teď i Andrej Babiš v podobě serveru Echo24. Ovšem toto...

reklama
reklama