David Šimák

Trendy v marketingu

Odborník radí: Co je dnes v marketingu cool a in?

Marketing podléhá módním trendům stejně jako každý jiný obor. CRM, SMS marketing nebo sociální sítě, to vše byly svého času nekriticky...
6. 9. 2012 ▪ 6 min. čtení

Co je dnes v marketingu cool a in?

Jako každý obor i marketing podléhá módním trendům. CRM, SMS marketing, sociální sítě aj., to vše byly svého času nekriticky medializované...
29. 5. 2012 ▪ 6 min. čtení

Produkt pro nedůvěřivé

Trh s inzercí pro drobné a střední podnikatele (SME) se neustále proměňuje. Zásadní změnou byl přechod od tištěných médií k internetu, ale časy,...
18. 4. 2012 ▪ 4 min. čtení

Jak jsme na síti přemlouvali bábu

David Šimák ze společnosti Idealisti popisuje pozadí vzniku kampaně Přemluv bábu, která se stala jedním z výrazných komunikačních počinů...
26. 10. 2010 ▪ 7 min. čtení

Proč jim nerozumějí?

Je snadné podlehnout dojmu, že mladá generace je jednoduše čitelná a že třicátník to zvládne pouhou intuicí. Zkušenosti však ukazují na to, že...
27. 1. 2009 ▪ 4 min. čtení

Projekce na náměstích láká zadavatele

Žádná konstrukce, žádná nutnost technické asistence. Jen dojedete na místo konání akce, z kufru auta vyndáte obrazovku a show může začít. To je...
21. 10. 2005 ▪ 5 min. čtení

Letní pastva pro oči

Léto a okurková sezona? V případě netradičních outdoorových realizací to rozhodně neplatí, protože - jak je patrné i z obrázků - někteří ze...
21. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení

Kino, nebo billboard? Nafoukněte si, co chcete

Rozhodnutí je na vás. Buď to bude klasický nafukovací reklamní nosič libovolné velikosti, nebo obří projekční plocha. Prodejem a pronájmem...
21. 10. 2005 ▪ 2 min. čtení

V záloze musíte mít různá řešení

Klasickým zářivkám již odzvonilo. Do jednoho z nejčastěji vyráběných produktů v rámci signmakingu vstupují nové materiály a spolu s nimi i...
24. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení

Věrnostní programy - drahá černá díra?

Věrnostní programy vyvolávají ve spotřebitelích vesměs nadšení. Vždyť nejsou ve většině případů nic jiného než další slevy, slevy a slevy. Že...
3. 10. 2005 ▪ 8 min. čtení

Stará myslivecká už má retro v názvu

Přes veškeré změny, které jsme mohli v uplynulých 15 letech zaznamenat, stále existuje kontinuita s naší centrálně plánovanou minulostí....
16. 3. 2005 ▪ 5 min. čtení

Stará myslivecká už má retro v názvu

Přes veškeré změny, které jsme mohli v uplynulých 15 letech zaznamenat, stále existuje kontinuita s naší centrálně plánovanou minulostí....
15. 3. 2005 ▪ 5 min. čtení

Hledání prostoru pro nové výrobky

Nejvíce otevřeni inovacím bývají lidé z mladších cílových skupin. Ti však zároveň vykazují nejnižší míru loajality, a tak i konzervativní...
4. 11. 2004 ▪ 9 min. čtení