Tereza Meravá

redaktorka M&M

redaktorka M&M

Překlad rovnou do ucha

Japonský operátor NTT Docomo uvedl na trh aplikaci, která umožňuje překlad v reálném čase. Dvě strany tedy spolu mohou telefonovat ve svém...
19. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení

Když krádež hudby bolí

Hudba se kopíruje stejně jako vizuály, klipy nebo nápady. Pokud ale není krádež zcela zjevná, právo se špatně vymáhá.
19. 12. 2012 ▪ 3 min. čtení

S Korejci je vojna, s Tchajwanci pohoda

Značka HTC má konkurenceschopné produkty, ale pokulhává ve schopnosti dostat je k zákazníkům a přesvědčit je, že právě produkty HTC jsou pro ně...
19. 12. 2012 ▪ 13 min. čtení

Effie 2012: Sázka na bobra i na umění

Ceny Effie jsou mezi ostatními reklamními oceněními výjimečné tím, že se soustřeďují především na výsledek kampaně a konkrétní dosažený prospěch...
19. 12. 2012 ▪ 14 min. čtení

Santa zválcoval Ježíška

Chtěli jsme připravit souboj Ježíška a Santa Clause, resp. českého a zahraničního pojetí Vánoc, ve vánočních reklamách. Kdybychom věděli, jak...
21. 12. 2012 ▪ 1 min. čtení

Internetu vládne Zadar

Letošní Vánoce alespoň v on-line světě opanuje T-Mobile. Popularita spotů s lyžaři, a samozřejmě i neodolatelným Vojtou Kotkem, je řádově vyšší...
23. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení

Mějte v kódech pořádek

Pomocí měřicích kódů se mimo jiné zjišťuje efektivita on-line kampaní. Google představil šikovný nástroj, kterým lze jejich obecně rostoucí...
22. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení

Web, nebo aplikace?

V budoucnu by mohly být standardem mobilní verze stránek, které nabídnou pohodlí a funkce jako aplikace, ale uživatel si nebude muset do svého...
23. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení

Nejsme další banner. Prodáváme

Tomáš Dufek z Telefóniky, Slavomír Doležal z T-Mobilu a Marek Skládal z Vodafonu jsou rivalové, ale na lecčem se shodnou. "Vysvětlujeme...
23. 11. 2012 ▪ 15 min. čtení

Teenageři pod dohledem

Rodiče, alespoň v USA, stále ještě poměrně hodně kontrolují, jak jejich děti využívají moderní technologie. Trochu jim ale uniká například čím...
22. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení

Flema 2012: Neočekávané kampaně

FLE media awards, zkráceně FLEMA, pravidelně oceňují nejlepší české a slovenské mediální kampaně. Letos se oceněné kampaně nesly ve znamení...
22. 11. 2012 ▪ 5 min. čtení

Přes nepohodlí uživatelů cesta nevede

Rozmáhání internetové telefonie vytváří nový prostor pro marketéry. Monetizace této služby je pro mnohé její poskytovatele takřka nutností,...
22. 11. 2012 ▪ 6 min. čtení

Marketing v soudní síní

Počet patentových sporů mezi Samsungem a Applem jde do desítek. Spory spolu vedou velcí hráči ve všech oborech. Firmám vždy zajistí prostor v...
14. 11. 2012 ▪ 4 min. čtení

Cíl: Již ztracení zákazníci

Remarketing od Googlu může podle ředitele společnosti Clearsearch Jona Simmonse plnit funkci využití zdánlivě již ztracených nákladů. Způsoby...
30. 10. 2012 ▪ 2 min. čtení

Videopříběh s bonusem

Spot agentury Buzzman je založen na interaktivním videu, které se stává stále oblíbenějším reklamním kanálem. Tvůrci jej doplnili ještě skrytým...
30. 10. 2012 ▪ 1 min. čtení

Marketing v soudní síni

Počet patentových sporů mezi Samsungem a Applem jde do desítek. Spory spolu vedou velcí hráči ve všech oborech. Firmám vždy zajistí prostor v...
30. 10. 2012 ▪ 4 min. čtení

Etika značku nebuduje

Společnosti, které se pohybují v odvětvích určitým způsobem se dostávajících do křížku s etikou, se mnohdy řídí dobrovolnými kodexy a podrobují...
30. 10. 2012 ▪ 4 min. čtení