Marie Lafantová

Interactive Digital umí cílit a zabavit

Face Up Media přináší na trh nové médium, které je určeno pro komunikaci v OC. In-store reklama tak získává další zajímavý rozměr a zadavatelům...
14. 12. 2012 ▪ 3 min. čtení

Projekt měření outdooru je zase o krok dále

Firmy BigBoard Praha a euroAWK disponují prvními čistými daty a možností plánování kampaní podle cílových skupin. Měření outdoorové reklamy v...
14. 12. 2012 ▪ 8 min. čtení

Akvizice jsou pro trh přínosné

V první půlce roku došlo v outdooru k významným akvizicím, které ovlivní vývoj celého mediálního trhu v ČR. Trh s venkovní reklamou se mění...
26. 10. 2012 ▪ 7 min. čtení

Trh venkovní reklamy se v letošním roce drží

Celé odvětví OOH za prvních sedm měsíců letošního roku ztratilo meziročně pouze na tři procenta objemu investic vyjádřených v ceníkových cenách.
26. 10. 2012 ▪ 3 min. čtení

AVR plánuje bezpečnostní kampaně

Asociace venkovní reklamy chce zkultivovat trh a myslí na bezpečnost. Kampaně poběží na billboardech, které jsou neprávem označovány za problém...
26. 10. 2012 ▪ 2 min. čtení

Klienti do OOH investují, protože musí

S Emmanuelem Cassassollesem, šéfem českých a slovenských aktivit mezinárodní společnosti Defi, jsme se bavili o změnách v rámci firmy, pohledu...
26. 10. 2012 ▪ 4 min. čtení

Zadavatelé: V OOH nám chybí data

Do reklamy v outdooru vkládají zadavatelé cca 10-15 % objemu investic na komunikaci. Nejvíce postrádají data o výkonu ploch a vadí jim nepřesná...
31. 8. 2012 ▪ 5 min. čtení

Výstavba v plánu není

Výstavba ploch u silnic nižších tříd se jako důsledek odstranění ploch od dálnic nechystá. Podle provozovatelů a zástupců agentur nelze ani...
31. 8. 2012 ▪ 6 min. čtení

Billboardová novela budí rozpaky

Novela zákona o provozu na pozemních komunikacích, kterou 18. května 2012 podepsal prezident republiky a jejíž většina bodů vstoupí v platnost k...
31. 8. 2012 ▪ 4 min. čtení