Přemysl Staroveský

Digitální spotřebitelé

Ne, nebudu psát ani o nakupování přes internet, ani o sci-fi, že by se v budoucnu spotřebitelé přetvořili do jednoho velkého Matrixu, pouze o...
30. 3. 2011 ▪ 3 min. čtení

Marketing a recese rok poté

Přesně před rokem jsem na tomto místě psal o výhodách recese pro marketing. Dnes recesi můžeme považovat za minulost - podle Českého...
29. 9. 2010 ▪ 9 min. čtení

Zelená je tráva, fotbal to je marketing

Mnoho marketingových knih hlásá, že k tomu, abyste získali loajálního zákazníka, nestačí pouze uspokojit jeho potřeby - je nezbytné jej...
26. 1. 2010 ▪ 3 min. čtení

Stereotypy, kulturní zvyklosti a marketing

Vytváření nových potřeb a tím nových trhů představuje extrémně složitý, v některých případech až nemožný úkol. Snad nejhorší situace nastává,...
27. 10. 2009 ▪ 3 min. čtení

Výhody recese pro marketing?

Říká se, že všechno špatné je pro něco dobré. Ale jak nejlépe porozumět současné recesi a jak se naučit ji vnímat pozitivně? A je toto vůbec...
28. 8. 2009 ▪ 8 min. čtení