Schlecker se mění a roste

Schlecker se mění a roste 230 mil. eur hodlá drogerie Schlecker v následujících 18 měsících investovat do repositioningu značky a designu...
15. 12. 2010 ▪ 1 min. čtení

Benzina se mění na Star

Benzina se mění na Star Definitivně se potvrdily zprávy o tom, že PKN Orlen, vlastník Benziny, uvažuje o rebrandingu české sítě stanic Benzina a...
15. 12. 2010 ▪ 1 min. čtení

Nestlé míchá bonbony a umísťuje stojany

Nestlé míchá bonbony a umísťuje stojany Nestlé Česko zavedlo v listopadu nový koncept rozvoje netradičního prodejního kanálu. Do kin a do...
15. 12. 2010 ▪ 1 min. čtení

Nutrilon má nové obaly

Nutrilon má nové obaly Nutricia, která je součástí Groupe Danone, inovuje kojenecká mléka Nutrilon. Na českém trhu se od prosince objevila v...
15. 12. 2010 ▪ 1 min. čtení

P&G a mobilní marketing

P&G a mobilní marketing Společnost Procter & Gamble mění svůj přístup k mobilnímu marketingu, od nějž si slibuje mnohamilionový globální byznys....
15. 12. 2010 ▪ 1 min. čtení

Marks & Spencer s další kavárnou

Oděvní řetězec Marks & Spencer posiluje koncept kaváren umístěných v obchodech. 9. září otevřel nabídku coffee to go a čerstvého pečiva v...
15. 9. 2010 ▪ 2 min. čtení

Kuky a Igráček se vrací

V segmentu dětských hraček se podzim ponese v duchu filmových postaviček a nostalgických vzpomínek. Kromě Kukyho se totiž "vrací" i...
15. 9. 2010 ▪ 2 min. čtení

Kenvelo zve do obchodů

Kenvelo zahajuje kampaň pro podzim a zimu s názvem "You can try to fly", která se kromě místa prodeje objeví také na CLV nosičích. Jejím cílem...
15. 9. 2010 ▪ 1 min. čtení

Humanic mění positioning

Značka obuvi Humanic spouští v Česku a na Slovensku kampaň, do níž se promítne nový positioning značky. Humanic chce jít do vyšší kategorie a...
15. 9. 2010 ▪ 1 min. čtení

Underline a Proximity v prodejnách Albert

Lokální marketingovou podporu prodejen Albert včetně eventů zajistí agentury Underline a Proximity Prague. Vyhrály výběrové řízení, které...
15. 9. 2010 ▪ 1 min. čtení

Hamé inovuje ovocné přesnídávky

Společnost Hamé v září uvádí na trh novou řadu ovocných přesnídávek s názvem Hamánek Svačinka. Distribuovat je bude v nových plastových miskách...
15. 9. 2010 ▪ 1 min. čtení

Takko nasadí vášnivý spot

Móda je vášeň a emoce - to je heslo, kterým se v Německu rozhodla oslovit mladé lidi oděvní společnost Takko v nové televizní kampani, jež...
15. 9. 2010 ▪ 1 min. čtení

Deichmann s modelkou

Obuvní značka Deichmann spouští v pořadí třetí globální kampaň s modelkou Cindy Crawford, která se nyní stala tváří kolekce s názvem 5thAvenue....
15. 9. 2010 ▪ 1 min. čtení

Tesco spustilo podporu technického zboží

Tesco ve Velké Británii spustí speciální webovou stránku www.tes-cotechsupport.com, která bude věnovaná oddělení technické podpory na obchodech....
15. 9. 2010 ▪ 1 min. čtení

Značka Veet cílí na "náctileté"

S nastávající sezonou depilačních produktů přišla firma Reckitt Benckiser (RB) s inovací své značky Veet. Na trh uvádí novou řadu s názvem Veet...
19. 5. 2010 ▪ 2 min. čtení

Pampers inovuje složení

Procter & Gamble spouští ve Velké Británii kampaň na nový produkt z řady dětských plenek Pampers. Nové Pampers Dry Max mají být tenčí a vyrobené...
19. 5. 2010 ▪ 1 min. čtení

Nejvíce lže v reklamě Zott

Německá organizace Food-watch, která chrání práva spotřebitelů, udělila letos negativní cenu zlatý větrníček mlékárně Zott za jejich reklamy na...
19. 5. 2010 ▪ 1 min. čtení