Hotely nedodávají data Údaje o hotelových hostech neodevzdává téměř čtvrtina tuzemských ubytovacích zařízení. Stotisícových pokut, které jim podle zákona může udělit... 10. 5. 2010 ▪ 2 min. čtení
Džungle jménem Facebook Firmy na Facebooku využívají fiktivních osobních profilů, aby se dostaly k informacím o uživatelích. 5. 11. 2009 ▪ 3 min. čtení
Vánoce bez TV reklam? Televizní Vánoce budou letos povědomé. Tradičně reprízované pohádky doplní i opakování již dříve nasazených reklamních spotů. »Letos bude na... 22. 10. 2009 ▪ 2 min. čtení
40 internetových tipů pro hotelnictví V době převládajících internetových rezervací je dobré zamyslet se nad tím, zda váš web funguje skutečně tak, jak by mohl. Přinášíme seznam... 30. 9. 2009 ▪ 3 min. čtení
Agentury "mimo zákon" Zjistit a porovnat hospodářské výsledky tuzemských reklamních agentur je nadlidský výkon. Samy je s odvoláním na americký zákon Sarbanes-Oxley,... 16. 7. 2009 ▪ 2 min. čtení
Češi v Cannes bodovali Krize měla být podle očekávání hlavním tématem udílení cen za reklamu Cannes Lions. Českých zástupců se ale - po kreativní stránce - nedotkla.... 2. 7. 2009 ▪ 2 min. čtení
Propagace realitou Tuzemská reklama stále častěji využívá událostí ze života. Operátor T-Mobile minulý týden nasadil kampaň natáčenou skrytou kamerou mezi lidmi.... 7. 5. 2009 ▪ 2 min. čtení
Vadil spot s papežem Z mediálně nejznámějších rozhodnutí Rady pro reklamu (RPR) poslední doby by se mohlo zdát, že odpor vzbudily hlavně reklamy týkající se rasismu... 15. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení
Nový trik - založit stínovou agenturu Pracovat pro konkurenční firmy ze stejného oboru je velmi lákavé. A reklamní agentury působící v Česku našly řešení, jak se do toho pustit a... 20. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení
Stát "prokomunikoval" 320 milionů korun Zřejmě inspirována postupem běžným v západní Evropě, komunikuje česká vláda směrem k občanům stále častěji. Aktuální hořkosladká kampaň na... 25. 9. 2008 ▪ 1 min. čtení
Coop popřeje všechno dobré Spotřební družstva chtějí vystupovat jako jeden muž. Právě probíhající rebranding v září doplní vůbec poprvé i celostátní reklama. Připravovaná... 20. 6. 2008 ▪ 2 min. čtení
COOP popřeje všechno dobré Spotřební družstva chtějí vystupovat jako jeden muž. Připravovaná imageová kampaň s rozpočtem přes 30 milionů Kč má zhruba 3000 družstevních... 5. 6. 2008 ▪ 2 min. čtení
I v kampaních jde především o zdraví Poněkud zvláštně působila mezi ostatními nedávno ukončená televizní kampaň na homeopatikum Oscillococcinum farmaceutické společnosti Boiron. V... 30. 4. 2008 ▪ 2 min. čtení
Bio: nová kampaň! Státní zemědělský intervenční fond připravil tříletou kampaň, do níž vložil 24 milionů korun. Ozývají se hlasy, že to není dost. 16. 4. 2008 ▪ 2 min. čtení
Česká bouře v Polsku Značný rozruch v sousedním Polsku způsobila na konci února spuštěná kampaň nového telekomunikačního operátora Mobilking společnosti Mobile... 10. 4. 2008 ▪ 2 min. čtení
Pepsi přírodnější a bez chemie Jablečný extrakt, minerální voda, hrozny, kávové lístky nebo třtinový cukr. Seznam ingrediencí, který byste u černého nápoje asi nečekali.... 12. 3. 2008 ▪ 2 min. čtení
Víc než reklama REKLAMNÍ AGENTURY v zahraničí i Česku rozšiřují nabídku služeb i mimo obvyklé formy reklamy. Dělají dobře? Je-li klient nakloněn nezvyklým... 7. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení