Petr Tomáš Vocelka

Hotely nedodávají data

Údaje o hotelových hostech neodevzdává téměř čtvrtina tuzemských ubytovacích zařízení. Stotisícových pokut, které jim podle zákona může udělit...
10. 5. 2010 ▪ 2 min. čtení

Džungle jménem Facebook

Firmy na Facebooku využívají fiktivních osobních profilů, aby se dostaly k informacím o uživatelích.
5. 11. 2009 ▪ 3 min. čtení

Vánoce bez TV reklam?

Televizní Vánoce budou letos povědomé. Tradičně reprízované pohádky doplní i opakování již dříve nasazených reklamních spotů. »Letos bude na...
22. 10. 2009 ▪ 2 min. čtení

40 internetových tipů pro hotelnictví

V době převládajících internetových rezervací je dobré zamyslet se nad tím, zda váš web funguje skutečně tak, jak by mohl. Přinášíme seznam...
30. 9. 2009 ▪ 3 min. čtení

Agentury "mimo zákon"

Zjistit a porovnat hospodářské výsledky tuzemských reklamních agentur je nadlidský výkon. Samy je s odvoláním na americký zákon Sarbanes-Oxley,...
16. 7. 2009 ▪ 2 min. čtení

Češi v Cannes bodovali

Krize měla být podle očekávání hlavním tématem udílení cen za reklamu Cannes Lions. Českých zástupců se ale - po kreativní stránce - nedotkla....
2. 7. 2009 ▪ 2 min. čtení

Propagace realitou

Tuzemská reklama stále častěji využívá událostí ze života. Operátor T-Mobile minulý týden nasadil kampaň natáčenou skrytou kamerou mezi lidmi....
7. 5. 2009 ▪ 2 min. čtení

Vadil spot s papežem

Z mediálně nejznámějších rozhodnutí Rady pro reklamu (RPR) poslední doby by se mohlo zdát, že odpor vzbudily hlavně reklamy týkající se rasismu...
15. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení

Nový trik - založit stínovou agenturu

Pracovat pro konkurenční firmy ze stejného oboru je velmi lákavé. A reklamní agentury působící v Česku našly řešení, jak se do toho pustit a...
20. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení

Stát "prokomunikoval" 320 milionů korun

Zřejmě inspirována postupem běžným v západní Evropě, komunikuje česká vláda směrem k občanům stále častěji. Aktuální hořkosladká kampaň na...
25. 9. 2008 ▪ 1 min. čtení

Coop popřeje všechno dobré

Spotřební družstva chtějí vystupovat jako jeden muž. Právě probíhající rebranding v září doplní vůbec poprvé i celostátní reklama. Připravovaná...
20. 6. 2008 ▪ 2 min. čtení

COOP popřeje všechno dobré

Spotřební družstva chtějí vystupovat jako jeden muž. Připravovaná imageová kampaň s rozpočtem přes 30 milionů Kč má zhruba 3000 družstevních...
5. 6. 2008 ▪ 2 min. čtení

I v kampaních jde především o zdraví

Poněkud zvláštně působila mezi ostatními nedávno ukončená televizní kampaň na homeopatikum Oscillococcinum farmaceutické společnosti Boiron. V...
30. 4. 2008 ▪ 2 min. čtení

Bio: nová kampaň!

Státní zemědělský intervenční fond připravil tříletou kampaň, do níž vložil 24 milionů korun. Ozývají se hlasy, že to není dost.
16. 4. 2008 ▪ 2 min. čtení

Česká bouře v Polsku

Značný rozruch v sousedním Polsku způsobila na konci února spuštěná kampaň nového telekomunikačního operátora Mobilking společnosti Mobile...
10. 4. 2008 ▪ 2 min. čtení

Pepsi přírodnější a bez chemie

Jablečný extrakt, minerální voda, hrozny, kávové lístky nebo třtinový cukr. Seznam ingrediencí, který byste u černého nápoje asi nečekali....
12. 3. 2008 ▪ 2 min. čtení

Víc než reklama

REKLAMNÍ AGENTURY v zahraničí i Česku rozšiřují nabídku služeb i mimo obvyklé formy reklamy. Dělají dobře? Je-li klient nakloněn nezvyklým...
7. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení