Pavel Vlček

ředitel komunikace mBank a člen výkonného výboru PR Klubu

Venkovní reklama vzbuzuje rozruch

Od listopadu byl Jaroslav Zajicek, ředitel marketingu společnosti Ströer, evropské trojky v oblasti OOH reklamy, na cestách mezi New Yorkem, Abu...
5. 3. 2008 ▪ 9 min. čtení

Češi nevědí, že Intersport je řetězec

Marketingovou strategii svého řetězce pro český trh a svůj scénář vývoje v segmentu specializovaného maloobchodu se sportovními potřebami...
12. 11. 2007 ▪ 5 min. čtení

GE Money Auto: Nás odlišuje právě komunikace

"Chceme dosáhnout toho, aby o nás zákazník měl povědomí a zeptal se dealerů ,a co to GE Money Auto, to má teď nějakou kampaň, že dávají...',"...
14. 5. 2007 ▪ 6 min. čtení

Zaútočí Nivea naplno?

Nivea se chystá ještě více zviditelnit, a to nejen v regálech. Jak na to půjde a dočkáme se toho i u nás?
7. 5. 2007 ▪ 2 min. čtení

Koho posiluje "živá voda" za pár korun?

Balených vod s přídomky fitness, fit atd. je na trhu stále víc. Jak se produkty z tohoto segmentu dělí a na koho se zaměřují?
17. 4. 2007 ▪ 4 min. čtení

Zlatá střední cesta u malého nefunguje

"Televize tvoří zhruba 95 procent našeho mediamixu," říká v rozhovoru o drobných elektrospotřebičích Zdeněk Hašek, marketingový manažer pro...
14. 3. 2007 ▪ 9 min. čtení

Supermarkety asi nepřežijí

"Trendem je racionální nakupování ve smyslu nakupovat dobře a výhodně," říká v rozhovoru pro časopis Regal Günter Fergen, člen dozorčí rady...
14. 2. 2007 ▪ 5 min. čtení

Novela měla být promyšlenější

"Reklama je rychlá a někdy je potřeba jednat v řádu dnů, nebo dokonce hodin. Namístě by tedy bylo rychlé rozhodnutí, ale žaloba leží u soudu...
22. 1. 2007 ▪ 5 min. čtení

K nákupu musíte vytvořit impuls

"Pro nás je prodejním kanálem každé místo, kde legálně přecházejí peníze z ruky do ruky," říká v rozhovoru o trhu žvýkaček marketingový ředitel...
4. 8. 2006 ▪ 8 min. čtení

Věrnost nade vše?

Věrnostní programy patří mezi časté marketingové nástroje, jež mohou provozovatelé sítí čerpacích stanic používat. Ze získaných dat je možné...
12. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení

Tlak řetězců je opravdu silný

Na jaře se jedním z hlavních témat v maloobchodě staly jako každoročně centrální nákupy řetězců pro období "back to school", tedy potřeby do...
15. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení