Od Guerilly k Zážitku O tom, jak nakládat s úspěšnou značkou, se napsaly tuny knih. Udělali jsme pro vás výběr toho nejdůležitějšího, co potřebujete vědět, abyste... 7. 9. 2017 ▪ 5 min. čtení
Spolutvorba věčně žhavá S pojmem spolutvorba jste se v poslední době jistě setkali víc než často. Její charakter, jeví se ovšem stále být jaksi metafyzický. Ví se, že... 26. 1. 2010 ▪ 2 min. čtení
Saša zvedne ruku Je to pradávný český komplex - myslet si, že nás svět sleduje. Ve skutečnosti stačí zajet do světa i docela blízko, třeba do Londýna, a dát se s... 28. 11. 2008 ▪ 1 min. čtení
Konec sales promotions v Čechách Jedna věc je jistá. Tak jako jsou dnes spotřebitelé přesyceni klasickou mediální reklamou, mají už po krk všech těch úžasných sales promotions,... 27. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení
Evropou obchází strašidlo Evropou obchází strašidlo - strašidlo neomarketingu. Nechť se třesou všichni rutinéři před revolucí engagementu! Nemáme v ní co ztratit, leda... 24. 4. 2008 ▪ 6 min. čtení
Marketing vs realita Hned v úvodu se rovnou přiznám, aby bylo v celé věci jasno: již déle jak 17 let jsem zarytým vyznavačem značky Apple Macintosh. Nejen to, Apple... 16. 4. 2008 ▪ 9 min. čtení
V první linii: shopper marketing Každý produkt či značka se dřív nebo později ocitne v první linii. Tedy v regále hypermarketu nebo nezávislého retailu. Každý znalec válečného... 20. 3. 2006 ▪ 4 min. čtení
Aktuálně v první linii - shopper marketing Každý produkt či značka se dřív nebo později ocitne v první linii. Tedy v regále hypermarketu nebo nezávislého retailu. Každý znalec válečného... 22. 2. 2006 ▪ 5 min. čtení
Merchandising může být jako jaguár Merchandising na nejvyšší úrovni je ten, kdy se ze zákazníka stává fanda a ze značky lovemark. U nás se chápe tento marketingový nástroj stále... 16. 3. 2005 ▪ 4 min. čtení