Petr Václavek

Od Guerilly k Zážitku

O tom, jak nakládat s úspěšnou značkou, se napsaly tuny knih. Udělali jsme pro vás výběr toho nejdůležitějšího, co potřebujete vědět, abyste...
7. 9. 2017 ▪ 5 min. čtení

Spolutvorba věčně žhavá

S pojmem spolutvorba jste se v poslední době jistě setkali víc než často. Její charakter, jeví se ovšem stále být jaksi metafyzický. Ví se, že...
26. 1. 2010 ▪ 2 min. čtení

Saša zvedne ruku

Je to pradávný český komplex - myslet si, že nás svět sleduje. Ve skutečnosti stačí zajet do světa i docela blízko, třeba do Londýna, a dát se s...
28. 11. 2008 ▪ 1 min. čtení

Konec sales promotions v Čechách

Jedna věc je jistá. Tak jako jsou dnes spotřebitelé přesyceni klasickou mediální reklamou, mají už po krk všech těch úžasných sales promotions,...
27. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení

Evropou obchází strašidlo

Evropou obchází strašidlo - strašidlo neomarketingu. Nechť se třesou všichni rutinéři před revolucí engagementu! Nemáme v ní co ztratit, leda...
24. 4. 2008 ▪ 6 min. čtení

Marketing vs realita

Hned v úvodu se rovnou přiznám, aby bylo v celé věci jasno: již déle jak 17 let jsem zarytým vyznavačem značky Apple Macintosh. Nejen to, Apple...
16. 4. 2008 ▪ 9 min. čtení

V první linii: shopper marketing

Každý produkt či značka se dřív nebo později ocitne v první linii. Tedy v regále hypermarketu nebo nezávislého retailu. Každý znalec válečného...
20. 3. 2006 ▪ 4 min. čtení

Aktuálně v první linii - shopper marketing

Každý produkt či značka se dřív nebo později ocitne v první linii. Tedy v regále hypermarketu nebo nezávislého retailu. Každý znalec válečného...
22. 2. 2006 ▪ 5 min. čtení

Merchandising může být jako jaguár

Merchandising na nejvyšší úrovni je ten, kdy se ze zákazníka stává fanda a ze značky lovemark. U nás se chápe tento marketingový nástroj stále...
16. 3. 2005 ▪ 4 min. čtení