Casting v reklamě aneb Kde ti muži jsou Filmaři tvrdí, že dobrý casting je půlka úspěchu. Také v reklamě se mu přisuzuje velký význam, soudě podle vášnivých sporů, které se o něm mezi... 27. 6. 2008 ▪ 6 min. čtení
Nákupní střediska nabízejí nové reklamní možnosti Publicis bude společně s realitní společností Simon Property Group prodávat reklamní čas televizí umístěných v nákupních střediscích. 12. 6. 2006 ▪ 3 min. čtení
Novým trendem je fast fashion Tesco Stores ČR přišlo s vlastním značkovým oblečením. Konkurence specializovaných řetězců je však velká. 18. 4. 2006 ▪ 3 min. čtení
Reklamní mánie zvaná Super Bowl Premiéry vysoko-rozpočtových reklam nebyly letos tak ohromující. Zadavatelé však více zacílili na ženské publikum. 21. 2. 2006 ▪ 3 min. čtení
Reklamy vznikají jako na běžícím páse Reklamy vznikají jako na běžícím páse O zkracování času pro přípravu a výrobu reklamy mluví jak produkce, tak reklamní agentury. Podle výkonné... 6. 9. 2005 ▪ 3 min. čtení
Doplatí reklama na film? Ve sporu o financování filmu reklamou neplatí přísloví, že když se dva perou, třetí se směje. V konečném důsledku by se daň z reklamy... 5. 4. 2005 ▪ 4 min. čtení