Martin Frýdl Tomio Okamura, lovec hlav Hnutí Úsvit dokázalo během čtyř let od jednoho klienta vyinkasovat za PR 20 milionů, aniž by proběhlo výběrové řízení V tržních relacích jde o... 26. 3. 2015 ▪ 4 min. čtení
Chlebíčky už novinářům nestačí Pár základních rad, jak dělat dobré public relations a jak je zapojit do marketingu. 11. 7. 2007 ▪ 4 min. čtení
Chlebíčky novinářům již nestačí Pár základních rad jak dělat dobré public relations a jak jej zapojit d omarketingu. 11. 6. 2007 ▪ 5 min. čtení
Tisková konference víc než se zdá... Tiskové konference patří mezi klíčové faktory, které mohou v dlouhodobém horizontu podpořit nebo naopak negativně ovlivnit rozvoj konferenčního... 19. 3. 2007 ▪ 3 min. čtení
Efektivní komunikace s novináři Na první pohled jednoduché věci často bývají složité. Tato poučka platí také pro komunikaci s novináři. Věc nehmatatelná, plná suchých faktů a... 30. 10. 2006 ▪ 7 min. čtení