Závod o nejlepší zaměstnance nabírá na obrátkách Personalisté hrají ve firemním managementu stále důležitější roli. Jejich pozornost je nyní upřena na to, jak na trhu práce ulovit dostatek... 25. 11. 2015 ▪ 7 min. čtení
Firemní komunikace Máte pocit, že je vaše firma špatně vnímána okolím? Možná jí chybí správné public relations Jméno firmy a její dobrá pověst je jedním z klíčových faktorů, který jí pomáhá prodávat produkty a služby, získat a udržet špičkové zaměstnance... 5. 8. 2013 ▪ 2 min. čtení
Firemní komunikace K čemu je pro firmu dobré public relations a jak si ho má menší firma zajistit? Dobré jméno firmy je pro úspěch v podnikání klíčové. Pomáhá prodávat, umožňuje získat a udržet špičkové zaměstnance a snižuje riziko konfliktů s... 26. 7. 2013 ▪ 6 min. čtení
Má se český byznysmen bát bulváru? Skandál odstartovaný zjištěním, že britský bulvární list News of the World nelegálně odposlouchával tisíce lidí včetně prominentů, plnil stránky... 1. 8. 2011 ▪ 2 min. čtení
Ekologie versus firemní PR Může být ekologie příležitostí, nebo hrozbou pro firemní public relations? Měřeno kvantitou se zdá, že tato zelená problematika novináře zajímá.... 30. 4. 2008 ▪ 4 min. čtení
Je ekologie příležitostí, či hrozbou pro firemní PR? Slovo "ekologie" se objevilo za poslední dva týdny v 62 příspěvcích uveřejněných v některém z celostátních deníků či na vlnách veřejnoprávního... 23. 10. 2007 ▪ 4 min. čtení