Miloš Toman

Osobnost v čele

DOBRÝ LÍDR MUSÍ MÍT NEJEN VIZI, ALE TAKÉ schopnost motivovat své spolupracovníky pro její dosažení.
19. 7. 2007 ▪ 9 min. čtení

Maličkosti pomáhající byznysu

Recenze Freemantlovy názory se mohou mnoha manažerům zdát nezvyklé a nestandardní. Standardní metody ale dávají jen standardní výsledky.
11. 1. 2007 ▪ 9 min. čtení

Stroje mluvit neumí

Zákazníky nestačí oslovit výhodnou cenovou nabídkou, je třeba jim nabídnout individuální a osobní péči.
18. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení

Aktivní klient

Zlepšete vztah se zákazníkem tím, že ho necháte rozhodovat už o návrhu produktu.
11. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení

Náš zákazník, náš pán?

Podstatou marketingu pro malé a střední firmy mají být spíše vztahy a zkušenosti než moderní technologie.
4. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení

Dva konce jedné éry

Marketing a reklama jsou svého druhu investice, nikoliv tajemné umění. Prodávají přece naše výrobky, a tak se dají poměřovat účetními výkazy.
23. 3. 2006 ▪ 9 min. čtení

Originalita a síla zkušenosti

Recenze Vytvářet společenství, ve kterých jsou zapojeni jak dodavatelé, tak odběratelé, a budovat strategii odlišnosti je důležité pro...
10. 11. 2005 ▪ 8 min. čtení

Kariéra versus rodina

V dnešním životě se běžně setkáváme s konflikty mezi kariérou a profesním naplněním na straně jedné a rodinným životem a péčí o děti na straně...
14. 9. 2005 ▪ 6 min. čtení

Miloš Toman: Kdo nemůže stát v čele

Kdo nemůže stát v čele Začalo to účetními skandály velkých společností ve Spojených státech, které se později přelily i do Evropy. Český...
4. 10. 2002 ▪ 3 min. čtení

Miloš Toman: Proč firmy nemluví s lidmi

Proč firmy nemluví s lidmi Události posledních dnů, kdy voda zalila nejenom vesnice a obytné domy, ale také rozsáhlé tovární areály, kdy se...
23. 8. 2002 ▪ 3 min. čtení

Vztah firmy a zákazníka

Vztah firmy a zákazníka Na internetové stránce Kariéry (http://kariera. iHNed.cz) v rubrice Klub manažerů začala diskuse o vlivu nových koncepcí...
29. 7. 2002 ▪ 3 min. čtení

Miloš Toman: Modla peněz prohrává

Jednotlivé případy podvodů velkých firem zatím média pouze konstatují. Pokud se najde někdo, kdo se zajímá o příčiny, většinou poukáže na špatné...
16. 7. 2002 ▪ 3 min. čtení