Osobnost v čele DOBRÝ LÍDR MUSÍ MÍT NEJEN VIZI, ALE TAKÉ schopnost motivovat své spolupracovníky pro její dosažení. 19. 7. 2007 ▪ 9 min. čtení
Miloš Toman: Patří úspěchy systému, nebo dělníkům? Stávka zaměstnanců mladoboleslavské automobilky plní média. Na jedné straně jsou vypočítávány škody, které zastavením práce vzniknou, na druhé... 19. 4. 2007 ▪ 3 min. čtení
Maličkosti pomáhající byznysu Recenze Freemantlovy názory se mohou mnoha manažerům zdát nezvyklé a nestandardní. Standardní metody ale dávají jen standardní výsledky. 11. 1. 2007 ▪ 9 min. čtení
Stroje mluvit neumí Zákazníky nestačí oslovit výhodnou cenovou nabídkou, je třeba jim nabídnout individuální a osobní péči. 18. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení
Aktivní klient Zlepšete vztah se zákazníkem tím, že ho necháte rozhodovat už o návrhu produktu. 11. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení
Náš zákazník, náš pán? Podstatou marketingu pro malé a střední firmy mají být spíše vztahy a zkušenosti než moderní technologie. 4. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení
Dva konce jedné éry Marketing a reklama jsou svého druhu investice, nikoliv tajemné umění. Prodávají přece naše výrobky, a tak se dají poměřovat účetními výkazy. 23. 3. 2006 ▪ 9 min. čtení
Originalita a síla zkušenosti Recenze Vytvářet společenství, ve kterých jsou zapojeni jak dodavatelé, tak odběratelé, a budovat strategii odlišnosti je důležité pro... 10. 11. 2005 ▪ 8 min. čtení
Kariéra versus rodina V dnešním životě se běžně setkáváme s konflikty mezi kariérou a profesním naplněním na straně jedné a rodinným životem a péčí o děti na straně... 14. 9. 2005 ▪ 6 min. čtení
Překážky jsou pro vás výzvou a testem! Nedokážete nic, nebudete-li věřit ve svůj úspěch. 30. 8. 2005 ▪ 5 min. čtení
Svůj cíl musíte mít na očích a musíte ho plnit K tomu, abyste se mohli stát úspěšnými ve své profesi, musíte být především osobností. 25. 8. 2005 ▪ 5 min. čtení
Miloš Toman: Evropě v závodě s USA chybí motivace Evropě v závodě s USA chybí motivace Evropská unie se pomalu probírá ze snění o blahobytu a s překvapením zjišťuje, že po pěti letech dohánění... 31. 3. 2005 ▪ 3 min. čtení
Miloš Toman: Před nezaměstnaností nás ochrání hlavně motivace Před nezaměstnaností nás ochrání hlavně motivace Vláda si konečně všímá těch nezaměstnaných, kteří o práci velký zájem nejeví. To je správné.... 30. 9. 2004 ▪ 2 min. čtení
Společnost znalostí, ve které si lidé nerozumějí Společnost znalostí, ve které si lidé nerozumějí Nastupující společnost bývá označována za společnost znalostí. Už dnes se ale ukazuje, že ne... 6. 3. 2003 ▪ 2 min. čtení
Miloš Toman: Kdo nemůže stát v čele Kdo nemůže stát v čele Začalo to účetními skandály velkých společností ve Spojených státech, které se později přelily i do Evropy. Český... 4. 10. 2002 ▪ 3 min. čtení
Miloš Toman: Proč firmy nemluví s lidmi Proč firmy nemluví s lidmi Události posledních dnů, kdy voda zalila nejenom vesnice a obytné domy, ale také rozsáhlé tovární areály, kdy se... 23. 8. 2002 ▪ 3 min. čtení
Vztah firmy a zákazníka Vztah firmy a zákazníka Na internetové stránce Kariéry (http://kariera. iHNed.cz) v rubrice Klub manažerů začala diskuse o vlivu nových koncepcí... 29. 7. 2002 ▪ 3 min. čtení
Miloš Toman: Modla peněz prohrává Jednotlivé případy podvodů velkých firem zatím média pouze konstatují. Pokud se najde někdo, kdo se zajímá o příčiny, většinou poukáže na špatné... 16. 7. 2002 ▪ 3 min. čtení